tisdag 28 december 2010

BUSPLANETEN!! o Max hemma!!!

Svärmor föreslog att vi skulle åka till BUSPLANETEN med smågrabbarna idag och det ville de ju GÄRNA!! Oj vad roligt de haft idag! Och jag med för den delen!




Johan började jobba på posten i morse efter att ha varit sjukskriven LÄÄÄÄNGE för skadan i lårmuskeln. eller.. det är ju senan som håller fast lårmuskeln i skelettet som gick av.. om jag fick det rätt nu.
Så nu börjar allvaret igen! Och barnen har jullov från dagis i 2 veckor! HOPPAS HOPPAS på bra UTEVÄDER!!!!

Max är hemma o sitter bredvid mig i soffan!!  OJ vad härligt att ha honom hemma!!!! Kan inte sluta pussa o krama på honom, undrar om han tycker att jag är världens jobbigaste mamma?? Men man får ju passa på så länge man får pussa o krama dem !! ELLER HUR!!


Grabbarna la pussel idag när jag gjorde middan klar!

I morgon kommer släkten på besök! Ska bli sååå skoj att träffa dem!!!!!

Ha en trevlig kväll!!


1 kommentar:

  1. Hej älskade vän, har suttit nu och läst dina senaste inlägg, synd att jag låg inne, annars hade jag nog passat ´på att handla lite kläder från småfrön, men jag kan ju alltid göra det sedan, dom är så fina. Jag förstår precis vad du menar när du skriver om pojkarna, att man bli alldeles gråtfärdig då dom sitter stilla och är så goa och då man verkligen ser deras underbara personligheter... och just det här kaoset då dom slåss hela tiden. Och vi har ändå bara två... Skickar med en jättekram!

    SvaraRadera