torsdag 31 mars 2011

Trasig symaskin... SNYFT

Det var iof väntat då den inte mått så bra på ett tag men jag blev lika ledsen för det när den gav upp...

Nu har jag mammas o svärmors symaskiner hemma så jag har fått några mössor sydda iaf!!


Mirandas namn/molnmössa som hon fick när hon fyllde 2 år!


Jag hade ju hoppats på att symaskinen skulle hålla ihop fram till NOLIA! Hade hoppats på att få fynda en där.. Men hur sjutton ska jag kunna vara utan en egen tills dess?? NÄE... det går ju inte!

Har sett ut en som jag tror skulle trivas i mitt syrum! Tyvärr kostar den aningen för mycket pengar.. En fin Husqvarna, likadan som min kära vän Pia har!



Annars är säkert den här oxå bra. Vad kan ni rekommendera för maskin??

2 kommentarer:

  1. Du kan få låna min om du vill älskade vän.Den åker inte fram allt för ofta....bara när jag ska laga saker! En husqvarna, rätt fin faktiskt. (mammas gamla maskin..och hon är sömmerska!)Låna den en stund omn du vill. Jag kan hämta den om jag behöver den. Enda hyran får bli en mössa till Victor:)....

    SvaraRadera
  2. Tack för erbjudandet älskade A!! Va snäll du är!! Jg har mammas maskin nu så jag klarar mig!! Men klart V ska ha en mössa! Kram

    SvaraRadera