onsdag 9 mars 2011

Hockey ikväll!!! UTAN barn!!!

Ikväll spelar Löven första matchen av 3 mot Asplöven. (Play Off 3)

Min älskade syster, världens bästa Emelie ska vara med barnen så jag får gå o se matchen. Då den börjar kl 19 är det för sent för dem att gå.

I söndags såg vi Löven vinna mot Nybro o gå vidare från Play off 2! Riktigt roligt när det är mycket folk i hallen! Grabbarna var sååå duktiga o satt still nästan hela matchen! Som vanligt fick jag jaga Eddie en del men konstigt vore det ju annars ;-)


Ann o Oscar följde med oss på hockey, det kanske var Oscar som hade bra inflytande å¨våra barn!

Mille äter hockeygodis..


Eddie läser matchprogrammet


Oscar o Max


Jag o mina fina killar, Max o Eddie


Ann



1 kommentar:

  1. Ser på nätet.. Nervöst!! Ah nu är det timeout.. Vinn nu!! Saknar att sitta brevd dig på läktaren. Puss vännen

    SvaraRadera