fredag 11 mars 2011

Cykelsadelskydd i olika färger o mönster! KOM O KÖP!!

Har gjort en del sadelskydd o lägger ut bilder på dem om någon är sugen på att köpa ett nytt nu till våren! (även om det inte direkt känns som vår idag...)

Tänkte passa på att sälja lite av det jag sytt innan jag åker till skåne så att jag kan köpa mer tyg, massor av tyg på Stoff o Stil i Malmö!!


Jag gör dem i vaxat tyg och lägger in mjuk, värmade fyllning (tillklippt av liggunderlag..)



sadelskydd i härliga mönster. har även det tyget i lila

Prickiga sadelskydd i 4 olika färger


Om ngn är sugen på ett förkläde, barn el vuxen i samma prickiga tyg går det bra det med!

Mille i sitt turkosa förkläde




4 kommentarer:

  1. Du är jätteduktig på att sy!! :D Jag gillar verkligen förkläderna! Kram

    SvaraRadera
  2. Hur mycket vill du ha för sadelskydden? Duktig du är på att sy.

    SvaraRadera
  3. TACK!! 100 kr för sadelskydd o 165 kr för förklädena!!

    SvaraRadera