fredag 18 mars 2011

bröst...

Vaknade (som oftast) med 3 barn i sängen. Max tittar på mig o utbrister "men mamma, vilka SMÅ bröst du har fått!!! Dom var ju större förut, för länge sen..."


Joo min älskade son, stora har de aldrig varit men det fanns iaf ett innehåll i dem innan ni åt upp det...

Att amma 2 hungriga tvillingar var ändå kanon!! Brösten har aldrig varit större och jag rasade i vikt! Vilken superkombination va! Men sen... inte lika roligt längre då brösten försvann spårlöst o vikten går uppåt ist för neråt..

Första dagen på Barn 4. Grabbarna har påbörjat operation "ge mamma större bröst"
Min hungriga lille Eddie tog uppdraget på allvar o åt ordentligt från dag 1!


Visst är det sjukt att brösten har så stor betydelse.. MEN jag trivdes verkligen med min kropp då, jag trivdes helt enkelt som mjölkko!!
jag?

1 kommentar: