tisdag 15 mars 2011

MÖSSOR på beställning

Har sytt några mössor efter eget mönster o det är några som velat beställa till sig själva el sina barn.

Bara jag har tid o ork syr jag gärna efter beställning.

Har till barnen gjort vändbara med molntyg på ena sidan o enfärgad med namntryck när man vänder den ut o in. 2 mössor i en!!!

Eddie har fått en röd  o håller på med en till Max i grönt.

Miranda fick såklart en när hon fyllde år men glömde tyvärr fota den... Ann skulle ordna ett foto, har en annan text på den mössan om ni vill se hur den ser ut.

(Har även annat tyg till mössor)

Milles namnmössa


som man vänder o då får en molnmössa




Min älskade guddotter Nadja fyller år i morgon o ska såklart få en namnmössa! Hon fick en lite mindre "barnslig" text då hon är stora tjejen nu!!



Eddies namn blev lite snett, kommer inte att göra mer tryck med stämpel. I fortsättningen blir det tryck med egna schabloner.



Sara fick en rosa molnmössa i ett o samma tyg
Har gjort mönster i 4 olika storlekar. De jag gjort här är lite "baggymodell" men det går såklart bra att få den med mindre "häng" om man vill.
 Bara att välja om man vill ha samma tyg på in- och utsida el som de jag gjort till barnen med ena sidan enfärgad.

Maila mig för prisinfo

Vill ni  beställa maila mig på linda.bergmark@hotmail.com
skriv -vilket tyg o vilken färg
         -ev vilket namn o vilken texttyp
     

5 kommentarer:

  1. Shit va snygga dom är!!! Skulle gärna beställa en sån me namn till Thyra....!!!
    En rosa kanske? Är det möjligt?!

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!! Jag skulle jättegärna beställa 2 mössor skulle vilja ha båda sådär vändbara med moln på ena sidan.
    En rosa till ALMA som är 8år
    En blå till EDWIN som är 3år.

    Sen har jag en annan fråga till dig hehe....min son Emil är ett stort lövenfan (spelar själv i teg) och ville att jag skulle skriva till dig att han tycker Johan är en jättebra spelare och att han inte vill att han ska sluta =), sen sa han "mamma" kan inte du fråga henne om bergmark har nån gamal klubba som han spelat med som jag kanske kan få (med autografen på) SÅ nu har jag framfört det=)!!!!

    MVH Malin Kärnestad

    SvaraRadera
  3. Hej!! Linda Åströms kusin här=))jag skulle gärna vilja beställa två mössor om det är OK?Mvh Sara

    SvaraRadera
  4. Jag beställer gärna en till mig själv om det går bra... :) Men min gör du verkligen när du har tid över, hör du det!! Tycker Saras var jättfin i modell men du får gärna en som du vill, litar på dig. Och sen tar du med den när du kommer o hälsar på mig ;) Puss vännen!

    SvaraRadera
  5. Madelene Renström22 mars 2011 kl. 17:58

    Hej! Såg hemsidan genom din syster på facebook. Om de finns möjlighet beställer jag gärna två stycken blå "2 i 1" mössor. Och gärna med namnen ELIAS och WILLE i den barnsliga text-typen. Gillade designen skarp och tror att mina brorsöner gör desamma! :)
    Mvh / Madelene Renström
    madde_renstrom@hotmail.com

    SvaraRadera