måndag 14 mars 2011

Söndag med både Jimmy o 2-ÅRS KALAS!!!

I lördags hade Löven ngn form av avslutningsfest och Jimmy sov här. I går morse lyckades jag hålla grabbarna från gästrummet till kvart i 8 då rusade de ner o väckte Jimmy för att genast spela en match..

Jimmy fixar Eddies klubba. Eddie hittade inte sin hockeytröja o var väldigt stolt när han fick låna en t-shirt av J ist!
sedan satt grabbarna med (en trött) Jimmy o målade fint presentpapper till Mirandas paket!

medans deras pappa sussade så sött...


Jag o grabbarna begav oss sedan till Röbäck för 2-års kalas!! Världens finaste Miranda blir stora tjejen!!!!



födelsedagsbarnet


Prinsessan Eddie

Mille bus

Min älskade Max är trött på att hans mamma ständigt har kameran framme...

Det börjar bli väldigt svårt att fånga honom på bild..


Oscar


Jag var såklart kalasfin i strumpbyxor från GLADA BEN

Ann o Annie

Eddie tog en närbild på mina fina strumpbyxor!

1 kommentar:

  1. Fin du är vännen, en riktig färgklick :) Och jag ser att Johan forfarande ser lika "sliten" ut som vanligt, inget förändras med åren... ;) Vill bara säga hur sjukt duktig du är med att sy! När jag kommer hem ska jag beställa så mycket av dig :D Härligt att höra att du känner dig starkare, du går åt rätt håll och så glad för din skull. Ska bli spännande att få se ditt eget rum när det är klart :D Love and miss ya!

    SvaraRadera