fredag 1 april 2011

Bibblan igår = kaos i morse...

Igår efter dagis gick jag o Max till Bibblan för att låna en bok som han längtat efter "Noko och Nattmonstret"! Vi lånade den i höstas och han älskade den! Har letat den för att köpa till Max men inte hittat den.. Så om någon vet var man kan köpa den boken vill jag gärna ha tips!!!!!!! Efter att ha läst den boken några gånger var han inte lika rädd för monster i sovrummet längre!


 Tyvärr var den utlånad men Max hittade en hel HÖG med andra böcker att låna!
Och gissa vad de handlar om?? Jo, fordon såklart! Han lånade 4 olika böcker om Halvan




Grabbarna älskar verkligen de böckerna! Men populärast var nog ändå den här: 


När vi kom hem hade Max bokvisning för sina bröder!





I morse när de vaknade började de såklart bråka om motorcykelboken och det slutade med att J fick lägga undan alla böcker då de bara slogs om dem o skrek.. Max tyckte såklart att det var hans böcker då det var han som lånade dem..



Max hittade även en till bok som jag tyckte va himla bra!
 Alla grabbarna älskar att hamra o grejja och nu ska de få snickra ihop sina egna bilar tillsammans med Johan! Gissa om de ser fram emot det!!

Själv lånade jag några tidningar. "Allt om sömnad" tror jag den heter! OJ vad många fina mönster jag hittade!!!


Eddie o Mille har nu åkt till Granö så jag o J ska få vara ensamma med vår lille storkille!! Oj så mysigt vi ska ha ikväll!! Vi ska äta FONDUE o sedan se en film som Max får välja o bara mysa utan barnbråk o barnskrik o kaos!!! LÄNGTAR!!!

I morgon bitti ska vi ligga i sängen o bara mysa med vår Max! Inge bråk då heller!!! Kanske tom se en film i sovrummet så vi kan ligga kvar o dra oss i sängen!

Ha en trevlig fredagkväll!! Det ska vi ha!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar