onsdag 20 april 2011

kanonfina halsband!

Jag beställde lite presenter av en vän och hon gör verkligen helt fantastiskt fina halsband!


Köpte ett halsband var till mamma o svärmor från grabbarna, de ställer alltid upp och hjälper oss med barnen men även med allt annat vi behöver hjälp med och sedan jag blev sjuk förra hösten har de alltid funnits här för oss! Vi ÄLSKAR ER!! TACK för att ni finns!! Såklart pappa o svärfar oxå!!


 Vår kära vän Marie fyllde 30 år den 26 Feb och jag ville gärna ge henne ett personligt smycke! Visst blev det fint!!

Självklart måste ju barnens mostrar få ett halsband oxå!! Sofie fick ett när vi kom ner till Skåne o Emelie fick sitt igår!




Dessutom fick jag själv en present av Carina!! Ett superfint halsband med barnens namn o "love"! (Max säger att LOVE betyder att jag vill pussa på mina barn!) Jag blev verkligen rörd och jätteglad när jag fick det!
TACK CARINA!!!






Kontakta CARINA om ni vill beställa smycken, hon gör sååååå fina halsband!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar