fredag 15 april 2011

VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR!!!!!!!

I  onsdags när jag kom hem från Skåne ville jag såklart packa upp alla fina tyger jag köpt! Gick in i mitt kära syrum och på sybordet står det en STOR låda övertäckt med ett tyg.. Jag fattade verkligen INGENTING!!

Skrek på Mille som var hemma med mig, ville att han skulle va där så jag inte drömde el nåt..

Vi tog bort tyget från lådan o det är en SYMASKIN!!!! Jag kollade direkt vad det stod på lappen på lådan.. hade nog mina aningar då!  Det var min älskade mamma som beställt den!!
Och inte vilken symaskin som helst heller!!!

Tårarna började rinna, jag blev så jäkla lycklig!!! Sen började jag tänka "men hur fasen ska jag kunna betala tillbax den här nu då..." jag började i huvudet räkna på hur länge jag skulle behöva hålla på för att betala av den.. hur många mössor jag skulle behöva sälja osv..

Ringde mamma o pappa när jag samlat mig och vad säger de då? jo att jag såklart skulle FÅ hela maskinen!!! Tror fortfarande inte att det är sant!!!

MIN SYMASKIN!!!!!

ÄLSKAR ER MAMMA O PAPPA!!!!!!!!!!!!!!!!! TACK TACK TACK TACK TACK !!!!!!!


PS: ja, jag vet!!!!! Jag ÄR bortskämd!

1 kommentar:

  1. Annette F. Gaitan18 april 2011 kl. 15:49

    Men gumman! Så jag hinner aldrig läsa din blogg, men hemma på Vab idag och så läser jag detta det första jag gör och fick tårar i ögonen! UNDERBARA UNDERBARA GULLIGA föräldrar!

    SvaraRadera