fredag 29 april 2011

Sista gruppträffen idag.... och Endon hänger me..

Idag är det sista gruppträffen på STRESSREHAB.. Det känns verkligen så fruktansvärt tråkigt och jag hoppas att vi i gruppen kommer att fortsätta träffas! Vi kommer ju att ha några uppföljningsträffar oxå vilket känns super!!


Förra veckan hade jag FRUKTANSVÄRT ont av endometriosen och det har lixom inte gett med sig helt... det ömmar o värker som rejäl mensvärk hela tiden. Blir både ledsen och rädd då jag verkligen hade hoppats att jag inte skulle få tillbax den här skiten. Om det fortsätter så här blir det HORMONBEHANDLING igen... Kroppen hamnar lixom i klimakteriet och det var INTE roligt!!!
vill inte alls det.. mådde så fruktansvärt dåligt av den sist men samtidigt kan jag inte ha det så här heller..Blir så sjukt trött oxå...



NU är det flera veckor sedan jag var till sjukgymnasten vilket verkligen känns i ryggen, jag får ofta en låsning i bröstryggen. Det leder till att jag spänner mig då det gör så jäkla ont, vilket i sin tur leder till fruktansvärd huvudvärk...

Har börjat fundera på om akupunkturen mot ryggen (hos sjukgymnasten) även har varit bra mot endon?? Kan det vara så???  Nu är det ju flera veckor sedan jag fick akupunktur och endon har inte varit så här illa på LÄNGE! Man kan ju alltid hoppas!!! Tur att jag ska dit på måndag!!!

OJ vilket klagoinlägg! Nu har jag fått gnälla av mig, dags att ta en cykeltur i solen upp till STRESSREHAB!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar