söndag 1 maj 2011

VÅR FÖRLOVNINGSDAG IDAG!!

Tänk att det idag är 8!!! år sedan vi förlovade oss!!

I fantastiska Thailand dessutom!!! Ingen visste att vi skulle förlova oss, inte heller de som var med på resan...

Nyförlovade!

Jag o min älskling - 8 år yngre!!

Vi var i Thailand med mina föräldrar o systrar!

När vi åt middag samma kväll som vi förlovat oss frågade mamma Johan om han hade köpt en ring för "du brukar ju inte ha smycken Johan.." hahaha!!

hela gänget samlat!

mina vackra systar Emelie o Sofie 8 år yngre :-)


Jag, Sofie o Emelie tog dykcertifikat när vi var där





                            ÄLSKAR DIG JOHAN!!!!!

Helt otroligt vad mycket som hänt och så mycket vi gått igenom tillsammans under dessa år!
Nu är vi här, måånga år senare,  med 3 underbara, busiga, galna pojkar och jag är bara så lycklig att ni 4 är min FAMILJ!!!! ÄLSKAR ER ÖVER ALLT ANNAT!!

Vi träffades för 13 år sedan, förlovade oss för 8 år sedan och snart är det 2 år sedan vi gifte oss!

2 kommentarer:

  1. SÅ fina ni var allihopa! :D Och STORT grattis vännen, de sötaste vännerna som förtjänar all lycka. Puss på kinden <3

    SvaraRadera
  2. TACK älskade vännen!!! När kommer du hem?

    SvaraRadera