tisdag 24 maj 2011

Inte på psyket än iaf!

Nu var det ett tag sedan jag skrev.. Har helt enkelt inte haft ORK.. el tid.. Är fortfarande så sjukt trött...



Igår em ringde svärmor och hon hörde nog direkt hur det var - hon o svärfar kom och hämtade BÅDE Eddie o Mille!!!! Kan inte beskriva hur UNDERBART SKÖNT det var och hur otroligt mycket vi verkligen uppskattar all hjälp!! Vet att jag sagt det förut men TACK FÖR ATT NI FINNS OCH TACK FÖR ATT NI ALLTID FINNS DÄR!!!!!!


Max o Mille med farmor



Eddie o Mille är förkylda o hemma från dagis så både jag o J var nog extra trötta i går em.. Plus att J jobbar häcken av sig med att mura igen källarfönster, lägga marksten osv.. (jag blir så arg o ledsen när jag inte orkar jobba med sånt som jag är så van vid o dessutom vet hur J kämpar på..)

När Eddie o Mille hade åkt igår käkade jag, J o Max  middag i lugn o ro!!! Det var sååå SKÖNT!!! Efter middagen cyklade Johan o Max en sväng (Max cyklar bara på sin STORA CYKEL utan stödhjul nu!!), de cyklade förbi kiosken och köpte en glass innan de kom hem igen! Max var överlycklig när han hade fått göra det själv med pappa!!

Max o Johan




JAG passade på att ta det LUGNT när jag var ALLDELES SJÄLV hemma med DIO!!! Det var helt fantastiskt väder ute igår kväll så jag satt ute o drack lite kaffe.



Igår kväll började vi med läggning av marksten.. Skriver ett eget inlägg om det!

I em har jag varit på utvecklingssamtal på dagis för Eddie o Mille. Alltid lika roligt att få höra hur det går för dem osv!! J skulle eg med men var tvungen att åka o hämta stenmjöl just då. Svärfar kom hit och va med smågrabbarna!!!!

grabbarna o farfar i vintras


Världens bästa Emelie har även hon varit här o hjälpt oss mycket med kidsen nu när jag inte haft ngn ork o J jobbat så mycket i trädgården! Just ikväll kom hon inte och Mille tyckte att det var MYCKET konstigt. Han frågade o tjatade om Emelie tills han själv fick ringa henne o höra att hon inte kunde komma ikväll. Mille säger då "Du kommer snart" Ja i morgon kommer hon igen!!





GONATT!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar