torsdag 19 maj 2011

VAD ska jag bli???

Förra veckan träffade jag samverkansteamet (Arbetsförmedlingen o Försäkringskassan). Jag ska börja arbetsträna på något ställe som förhoppningsvis kan leda till ett jobb!! Det gäller bara att hitta en arbetsplats först!! Det finns ju HUR MYCKET SOM HELST som jag gillar att göra, MEN det måste ju fungera i längden oxå.

Har tyvärr insett att jag inte ska tillbaka som förskollärare el lärare nu, hur roligt det än är... Men jag ser det som att det inte fungerar JUST NU!


Så vad ska jag göra då?? Var lite sugen på att börja jobba som konditor/bagare igen men blev bestämt avrådd från Stressrehab...


Vad skulle kunna passa annars då?? Jag gillade verkligen att jobba inom turismen, både på camping och som reseledare men att åka iväg o jobba som reseguide är ju lixom inte aktuellt.. RESEBYRÅ kanske!! Ska kolla upp det!

Tanken är att jag ska vara kvar på TEXTIL Service där jag jobbar nu tills efter semestern men jag skulle vilja få klart med en plats NU!!



Det skulle va superskoj att jobba i en blombutik el färgaffär el nåt..

Jag borde ju ha ett kreativt jobb som där jag är nu, älskar att jobba med händerna o se RESULTAT av det jag gör..

Ja ni hör ju... Det är KAOS i min hjärna...

Vad ska jag bli när jag blir stor????????? HJÄLP MIG!!

Samtidigt ser jag det som världens chans - jag får nu möjlighet att testa något helt nytt!!! Som förhoppningsvis leder till ett jobb!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar