söndag 8 maj 2011

KÄR!!!

Fasen vad less jag är på hockey VM.. för visst är det det som är på Tv hela tiden nu??

Alltid är det nå hockey på tv, är det inte nå viktigt kval så är det SMslutspel el Vm eller allt vad det heter..

Ja jag vet, jag har ju gift mig med en (fd?) hockeyspelare... Mina föräldrar o systrar är nog betydligt mer intresserade av hockey än vad jag är... Men det är skoj att se när Johan spelar!

Pratade om det häromdagen vid matbordet o jag sa att "tänk att jag föll för en hockeyspelare".
Grabbarna skrattade och jag frågade vilken hockeyspelare det är som mamma är så kär i. Eddie o Mille svarade i mun på varandra "Jimmy Blixt"!! 



hmm.. "näää men visst vet ni vem mamma älskar som jag har gift mig med!"

Mille funderade lite o såg så glad ut när han svarade "WÄLITALO"



Max visste i alla fall! Han ropade sedan "jag vet, jag vet!!! Det är ju pappa!!!!"



Ja det är klart!!!! Smart han är min äldsta son ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar