torsdag 5 maj 2011

TRÖTT TRÖTT TRÖTT.....

Är så fruktansvärt trött hela tiden.. Har nog till viss del med Endometriosen att göra men tror oxå att det helt enkelt har varit för mycket ett tag.. Det behövs ju inte mycket för att jag ska få ökade symptom på min utmattning.



Nu handlar det mest om allt som snurrar runt i mitt huvud.. Eftersom vi dränerade i höstas är det en del jobb här ute nu och jag har visst väldigt svårt att bara låta bli att tänka på det.. Vi har jobbat så mycket med det här på STRESSREHAB, att kunna styra sina tankar och skjuta undan oron osv men nu går det inte bra..


Igår var vi och köpte marksten som vi ska lägga på framsidan, mot entrén. Vi (Johan) ska även bygga ny bro o trall på framsidan.


vår framsida som den ser ut nu..


Idag el i morgon ska jag o Börje (grannen) åka o hämta häckplantorna. Vi tog bort den gamla häcken i höstas då den var HEMSK. (vi hade en hagtornhäck och jag avskydde de hemska stora taggarna som vi fick i fötterna osv.)

Ha en bra dag!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar