fredag 13 maj 2011

3 ÅR!!!!!!!! 12 Maj

(la in det här igår men det försvann visst... )

Jag kan bara inte förstå vart de här 3 åren har tagit vägen...

Idag blir våra små älsklingar Eddie och Mille 3 år!!!!





Jag förstår INGENTING.... När Max fyllde 3 år var han ju jättestor.. Men mina smågrabbar är ju fortfarande SMÅ.. och kommer nog alltid att vara det!! Även om de blivit rätt stora motför när den här bilden togs..

Johan med Eddie (tv) och Mille på barn 4


För 3 år sedan hade jag legat på förlossningen i en vecka då jag läkt fostervatten, de ville att grabbarna skulle stanna i magen åtminstone fram till v 35.

kl 8 på morgonen precis innan jag sattes igång


När jag hade gått 35 v sattes jag igång och på eftermiddagen fick äntligen träffa våra älskade skruttungar

Grabbarna kördes direkt upp till Barn 4. Jättejobbigt att inte få hålla dem direkt, att inte ens få ta på dem..

Många timmar senare fick jag åka upp för att träffa dem!!!!

Första gången jag fick hålla Mille!!

Första gången jag fick hålla Eddie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar