tisdag 31 maj 2011

skitförkylning...

Någon som vill ha denna förkylning??? Helt GRATIS!! Nähää, va synd.. skulle gärna ge bort den!




Hade verkligen hoppats att jag skulle kunna jobba idag men jag mår ju för sjutton bara sämre o sämre! Har sovit i källaren inatt så jag inte skulle väcka resten av familjen med dunderhostan..

Är verkligen helt slut i kroppen, yr och konstig känner jag mig oxå. Fixade inte att gå till dagis med grabbarna i morse.. Min underbara mamma (som jobbar natt på neurokirurgen här i stan) kom hit efter jobbet för att lämna grabbarna på dagis!!! TACK MAMMA!!! Och TACK till Josefine som samåker med henne och även hon fick ta sig en tur till grabbarnas dagis i morse innan de fick åka hem o sova!!

Ännu en dag i soffan under duntäcket. Har iaf hittat en bok här hemma som jag inte läst än!

3 kommentarer:

  1. Krya på dig! Dessa rackarns vårförkkylningar kan bli ruggigt långdragna. Jag gick i 2 veckor först utan att vara deckad (kunde jobba och så) sedan förvärrades den och jag har varit sjuk och hemma i 11 dar nu... :( Satsar dock på arbetspassen till helgen. Kram

    SvaraRadera
  2. Gå till en läkare och kolla så att du inte har lunginflammation! Min mamma har haft två på raken och era symtom är liknande..Krya på dig och hör av dig om du behöver hjälp med något!! Kram!! /Therese (Forsberg)

    SvaraRadera
  3. Men stackars vännen.... hoppas du kryar på dig snart!!!! kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera