onsdag 1 juni 2011

kärleksdronken mår bra igen!! och GRATTIS till Agnes!!!!

Igår spenderade jag dagen i soffan men jag sydde iaf fast hjärtat på Milles DRONK. Det lossnade för läääänge sen och han har tjajat om att jag måste laga den.. men det har lixom bara inte blivit av...

Det var iaf en mycket glad kille som kom hem från dagis och utbrast "NU MÅR DRONKEN BRA IGEN!!!!"

Mille med sin kärleksdronk

Jag sydde varsin dronk till Eddie o Mille när de var små och dessa dronkar är verkligen välgosade!

Max ville hellre ha en sjöhäst (vilket han fick) men jag tänkte sy en dronk  även åt honom, vilket såklart inte blivit av än...


Agnes fick en rosa dronk när hon fyllde år förra året. För exakt ett år sedan!! För idag fyller Agnes 6 år!!!!!!! GRATTIS!!!!!!!

Mille, Agnes o Eddie



Eddies lila dronk, Agnes rosa o Milles turkosa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar