måndag 27 juni 2011

Lugn helg

Helgen blev ju rätt lång då midsommarafton var i fredags!  Vi har bara tagit det lugnt i helgen!

Grabbarna fick vara uppe länge på midsommar- i hopp om att det KANSKE skulle sova längre i lördags - men icke! Jag steg upp med dem vid 6 och sedan fick J byta av mig så jag fick sova en stund!

PÅ em tog vi en cykeltur till fotbollsplan och lekparken. Oj vad skoj grabbarna hade!

Då det är rink till konstgräsplanen var det visst FOTBOLLSHOCKEY de spelade...


Mille Målvakt

Jag tyckte att det var jättemysigt att gunga med grabbarna men Max bara grät då han trodde att gungan skulle braka för att jag var för tung...


Desto roligare var det när de fick gunga själva!



Vår stora lilla kille som cyklar själv och är så stolt! Mille åkte cykelkärra och Eddie åkte med mig i cykelsadeln
På väg hem


Det var verkligen en supermysig dag med min älskade familj!! Måste säga att grabbarna har lekt jättebra tillsammans hela helgen!!! Tror vi får tacka Wilma, Agnes, Samira och Emilia för det!!!! Vet inte vad de gjorde med dem på midsommarafton men bra var det!!!!!
Måste nog hyra in tjejerna OFTA!!!  


Igår skulle vi åka ut till Rödtjärn och hälsa på våra kära vänner fam Norén som vi inte träffat på väldigt länge. Jag hade sett fram emot det sååå mycket men så blev vi sjuka istället.. igen.. Fasen oxå!!

Idag är det ju dessutom kanonväder ute men här ligger vi i soffan o hostar och har oss...

Både jag o Mille är riktigt förkylda, jag har fått tillbaka den jädra hostan o Mille har feber idag så vi är hemma o myser.
Johan var riktigt krasslig i igår han me, hoppas att det inte blir värre! Menhoppas samtidigt att hela familjen får göra bort all feber och förkylning innan vi drar söderut!!!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar