torsdag 9 juni 2011

SOMMAR i SNOOZY

ÄNTLIGEN är det sommar på riktigt!!! (Även om det inte är så härlig kombination med värme o bihåleproblem..)

Grabbarna älskar såklart sommar o sol!! Eddie o Mille var överlyckliga när det i helgen blev så varmt att de kunde ta på sina nya linnen och shorts som de fick av Sofie o Kicki när de fyllde år. Jag plockade då fram det jag hade köpt till Max hos SMÅFRÖN och han blev överlycklig!! Allt i märket Snoozy!


Mille i shorts o linmne med blå elefanter

Eddie i rosa shorts o linne med rosa elefanter. Han ville absolut ha favvoskorna trots värmen

Max i svart/vitt shorts o linne




Ha en bra dag!! Jag ska nu på jobbet o efter lunch ska jag med Max till tandläkaren.


1 kommentar:

  1. Vilka modellkillar <3 Ja hade det underbart i USA, für jag üka tillbaka? Helt sjukt hur man kan sakna nügot sü mycket, helt annat än här nere i Schweiz. Für spara pengar o üka igen snart ;) Under tiden ska vi hitta en resa üt dig, egen Sophia o Linda tid! :D Kram i massor

    SvaraRadera