onsdag 29 juni 2011

YES YES YES!!!!!!

Säger som grabbarna när de blir glada: YES!!



Vi åker till Skåne o Ramnäs iaf!!! Först hade vi så gott som slutat bort det då jag inte skulle få någon semester i sommar (pga att jag arbetstränar med rehabpenning nu) och att vi kände att vi inte hade råd..

MEN nu har vi bestämt oss för att åka iaf!!

Först ska vi åka till RAMNÄS och hälsa på bästa LENA med familj! Lena och Micke fick dessutom tvillingar nu i Juni så det ska bli extra skoj att träffa dem!!!

Vi var några dagar hos dem förra sommaren också och det var så jäkla skoj och mysigt!!! Jag lärde känna Lena när jag gick gymnasiet och vi har hållit kontakten genom åren men när vi åkte till dem förra sommaren hade vi inte setts på 7 år!!! Helt galet!! Men oxå helt underbart att träffa henne och känna att det var precis som vanligt, som att vi inte hade varit ifrån varandra en endaste dag!!
Dessutom kändes det som att vi hade känt hennes sambo Micke o dotter Elin LÄNGE!!!

Lena o alla barnen på stranden!!

Johan o Micke






Lena har tillsammans med Carl RAMNÄS GLASHYTTA och där fick jag prova på att blåsa glas! Jätteskoj var det!! Passa på att besöka Ramnäs och hyttan om ni är i närheten i sommar!!!





Ser verkligen fram emot att träffa dem alla snart!!

Därefter åker vi vidare till Sofie o Kicki (Christian) i Västra Tommarp utanför Trelleborg! Jag o Mille var ju ner och hälsade på dem en vecka i April men Max o Eddie har inte träffat dem sedan i julas!

min älskade syster och "Kicki"


Förra sommaren hade vi kanonväder när vi var i Skåne så vi hoppas på detsamma nu!

kanske blir en ny sommarbild i år..


LÄÄÄNGTAR!!!!!
På vägen hem stannar vi en natt i Vimmerby och går på ASTRID LINDGRENS VÄRLD!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar