tisdag 14 juni 2011

Då var det dags igen då...

Japp, nu var det visst dags för endometriosen att ta över dagen... Fy sjutton oxå! Jag som såg fram emot att cykla till jobbet i solen men näääää..

Sist struntade jag i smärtan och åkte till jobbet men fick snart åka hem igen så med det i minnet tog jag smärtisar (kan inte jobba på dem.. men de tar bort värsta smärtan iaf) i tid och har nu vilat hela fm.



Det började med att jag hade så jädra ont längst ner i ryggen i morse och det blir på ngt vis som att benen inte riktigt hänger med.. svårt att förklara.. Rätt snabbt kom värken indundrande och det gör verkligen ont överallt från naveln och neråt.. Har inte kunnat sitta för att det gör så jäkla ont..

Jag HOPPAS att det är bättre i morgon, vill jobba då!!!


Hoppas ni har en bra dag!! KRAM

1 kommentar: