söndag 12 juni 2011

Max o mamma helg

Igår var Johan på Teds svensexa och åkte direkt på morgonen. Eddie o Mille blev hämtade av mormor o morfar igår morse så jag o Max har haft en helt underbart mysig helg!!

Då det var över 30 grader varmt passade vi på att åka och bada med Karin, Zeb och Tilia!

Max o Zeb. 2 snygga badkillar


fikadags


Det var till och med så varmt i vattnet att jag BADADE!! Badkruka som jag är...





Karin bjöd på middag, grillad kycklingfile med bönsallad. MUMMA!!


Världens finaste Tilia!!

Grabbarna lekte ute i solen igår kväll innan det var dags att gå isäng




Jag o Max sov i gillestugan där det var svalt o skönt! Vi såg film och hade lite myspys innan han somnade!

Idag har vi haft det lugnt o skönt!! Max har lekt mycket med Zeb och jag har grejjat på en hel del i tädgården!

NU är hela familjen hemma, alla killar (inkl pappan) i huset sover!
                                             Det blir nog en tidig kväll för mig med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar