fredag 1 juli 2011

BRÖLLOPSDAG!!!

Idag har jag och min älskling varit gifta i 2 år!!!

Den här dagen för 2 år sedan var verkligen helt fantastisk!!! Vi var i paradiset med hela familjen, hade fantastiskt väder, åt en underbart god bröllopsmiddag och allt var bara PERFEKT!!!!!

Här kommer bilder från vår dag! Bilder som vår fotograf tog

Vi gifte oss på en liten strand på Koh Samui, Thailand




Max svalkade sig lite under cermonin


Ett försök till en familjebild... CIRKUS BERGMARK!!


















Jag o mina älskade systrar!!


HELA FAMILJEN!!!!!




Hade så otroligt mycket bra foton från hela dagen och kvällen men jag vet inte var jag har cd:n jag sparat dem på... och datorn vi la in dem på har pajjat... Hoppas hoppas jag skickade alla foton till någon annan i sällskapet???

3 kommentarer:

  1. Grattis systra mii !!
    Och jag har nog alla bilder från den dagen .

    SvaraRadera
  2. STOR grattis kram till er båda på denna speciella dag! :D Tänker på dig o saknar er alla... Tänk det är två år sedan jag bodde hos er, sjukt jobbigt vad tiden går fort! Så glad att ni kommer er iväg söderut också, du får hälsa alla jag känner :) Njut av sommaren där hemma, önskar jag var på plats men tänker på er hela tiden. Puss o kram

    SvaraRadera
  3. GRATTIS på eran bröllopsdag!! Samma dag som vi firar våran förlovningsdag ;)

    Jättefina bilder också!! :D Kram

    SvaraRadera