tisdag 26 juli 2011

BRÖLLOP!!!!!!!!!!!!!!!!

I lördags var det som sagt dags för Karin och Ted att gifta sig!! och vilket fantastiskt bröllop!!! Är så glad att vi fick vara med och dela den stora dagen med dem!!


Tärnor och Best mans



det otroligt vackra brudparet!!

efter vigseln

jag och maken uppklädda



Efter vigseln bar det av till Melderstein herrgård utanför Luleå där det var middag, fest och övernattning!!



Nu är Karin och Ted i Frankrike på bröllopsresa och jag hoppas de har en helt fantastisk vecka!!!
Ni är sedan varmt välkomna hem till Smultronvägen!!
Saknar er ! Hela familjen LINDGREN!!!

1 kommentar:

  1. Åh vad fina de var! Även ni mina vänner :D Älskar ideen de gjorde med en hel helg, att ni gick ut på fredagen och även var med bruden sista kvällen... Så är det i sagornas värld! ;) Du verkar vara glad och må bra min fina vän, så glad för det! Gör det inte lika jobbigt att vara ifrån dig.. Miss you guys, ge gangstrarna en puss från mig :) Och största kramen till dig o Johan

    SvaraRadera