torsdag 28 juli 2011

Eddie.........................

Förutom en härlig dag på stranden igår (med en superstressad och orolig man) hade Eddie en dag med horn i pannan. Jag lovar att de var på väg att växa ut!! hornen alltså



På morgonen kommer han in med en mugg till mig "varsågod mamma" hmmm blev lite skeptisk när jag kände lukten.. Han utbrister  stolt "jag har kissat i den" och när han ser min min tillägger han (mindre stolt i rösten) "för det får man" ...

NÄÄÄÄÄÄ det får man inte!!!

När vi var på stranden tycker iaf jag att det gick HUR BRA SOM HELST! Grabbarna hade som vanligt superskoj i vattnet och dessutom har de en jätterolig klätterställning där! Ett riktigt plus i år är att de har strandkiosk med MJUKGLASS!!! Typ det bästa jag vet!!!! Det tar ca 5 minuter att cykla till stranden vilket inte är så dumt det heller!!




När vi kom hem från stranden bröt helvetet lös.. Grabbarna antingen bråkade och skrek som tokar el busade och skrek som galningar...

Helt plötsligt hör J hur Eddie säger "jag ska kissa på dig Mille" Självklart håller han sitt ord och innan J har hunnit dit har Edddie tagit fram snoppen och kissat på brorsan och golvet i Max rum... Med mening! Förstå hur ARGA vi var!! samtidigt vill man vara pedagogisk och förklara osv.. Vi bestämde att det för hans del var slut med kissträd ute osv för ett tag, han får gå in o kissa på TOALETTEN!!

På kvällen gör han samma sak i Milles rum, på mattan.... VAD är det för fel??? Vad sjutton gör man???

Jag avslutade dagen med att cykla in till stan för tjejkväll med fika och bio!! UNDERBART!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar