tisdag 5 juli 2011

BADPOJKAR


Vi har ju haft underbart väder ett tag nu!! Hoppas hoppas det håller i sig!!
Förra veckan var ju jag o Mille sjuka,  Mille hade feber i början av veckan men sen mådde han bra. Vi passade på att åka hem till Granö i slutet av veckan (Då låg Johan hemma i feber..) och badade med Vera o Nadja!!
Max passade på att stanna hos farmor o farfar.
Jag satt mest och vilade medans Vera fick jaga grabbarna...

Mina fina smågrabbar!!

Min fina Eddie

Älskade Nadja o Eddie

Försökte fota mig o Vera men hittade inte riktigt av så bra.....


Vera är en av mina absolut närmsta o bästa vänner!! Vi växte upp i husen bredvid varandra så hon har ALLTID funnits där så länge jag kan minnas! Dessutom fick jag den stora äran att vara gudmor till deras underbara dotter!!!

Tack för att du finns Vera!

1 kommentar:

  1. TACK själv vännen för att du alltid finns i mitt liv. Nadja kunde inte fått en bättre och finare gudmor. ÄLSKAR DIG VÄNNEN! Men vad är det för kort, jag ser ju ut som en hare :)
    Kram till dej och din underbara familj.

    SvaraRadera