tisdag 26 juli 2011

Bröllopshelg i Luleå!!!

I  torsdags åkte jag och min kära man med husbil (TACK till mamma och pappa för att vi fick låna den!!!) mot Luleå! Vi sov en natt på en supermysig rastplats där vi spelade kort och drack ett glas vin på kvällen!






Fredagmorgon åkte vi till Luleå där vi möttes av UNDERBART väder!! Vi åt lunch, gick lite på stan och njöt av solen!!
Sofia, Karin, Linda o Linda


Därefter var det dags att göra sig iordning för kvällens middag! Vi snyltade in oss hos Linda o Danne och Sofia o Erik på hotellet så vi fick anv deras dusch osv. Dessutom fick jag egen stylist!! Sofia fixade mitt hår och smink!! TACK SOFIA!!!!




Jag, Nadja, Sofia och Linda



Efter god mat och gott sällskap var vi ett gäng tjejer som begav oss till brudens svit där det fixades en del inför den stora dagen





Noa, en av kvällens små chramtroll!!

Wilmer, ännu ett av kvällens små charmtroll!!

Både hår och tår förbereds inför den stora dagen




I lördags var det då dags för BRÖLLOP!!!!! skriver ett eget inlägg om det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar