lördag 30 juli 2011

TOSSELILLA på vår skånesemester!!

Har ju inte ens hunnit berätta om allt vi gjorde på vår semester söderut...

En dag spenderade vi på TOSSELILLA! Barnens PARADIS!!! En hel dag spenderade vi där med karuseller, bad, tåg, grillning, guldvaskning (jag och Christian), kaniner, får, båttur osv...













Max och Sofie skulle åka stor karusell (Eddie o Mille var för små). Jag ville visa Max vilken cool mamma jag är som oxå kan åka karusell. (Det är det VÄRSTA JAG VET...) Max och Sofie satt med armarna rakt upp och skrek av lycka! Jag satt med händerna för munnen (klarade mig dock från att kräkas!!) och mer grät och skrek av skräck än av lycka.. Så var det med dem coola mamman..

(minns så väl när jag o Sofie åkte SKEPPET med mamma o pappa när vi var små. Jag låg på golvet och GRÄT, trodde verkligen jag skulle dö.. Syrran skulle åka om o om o om igen...  Jag kanske var 7-8 år och Sofie är alltså 3 år yngre än mig.. )

Vi kommer nog aldrig att åka på tivoli med barnen utan att de får ha sin coola moster med.



Radiostyrda bilarna var en hit!!



Mysigt att mata fåren!!





                                                         Trampbåtarna på sjön! Jättemysigt!!



                                      Vi avslutade dagen med grilla innan vi begav oss hemåt!



Hoppas vi kan åka dit även nästa år!!!!

1 kommentar:

  1. Underbara Tosselilla!!!
    Visst var det ett bra ställe :)

    SvaraRadera