söndag 29 maj 2011

Sjukhelg...

I fredags var dagis stängt och det var en jäkla tur att Johan hade tagit ledigt pga det! Jag låg mest hela dagen i feber. Förkyld, snorig, ont i bihålorna osv.. Var säker på att febern skulle gett med sig till idag men icke.. Jag har ju ALDRIG feber! Varför NU?? Idag känner jag mig riktigt risig...



I fredags kom Emelie hit och bjöd på middag! Till hjälp i köket hade hon 2 små söta kockar!

Eddie fixade salladen

Mille gjorde såsen


Mille följde med farmor o farfar till Skellefteå igår, han var såå LYCKLIG över att få följa med dem! Och riktigt skönt för oss med bara 2 grabbar hemma :-)

Vår lille Millebus vill helst inte vara hemma


I morse hände något helt otroligt som ALDRIG hänt förut!! Max o Eddie vaknade strax efter 6, jag somnade om och då SMÖG de upp och lekte tillsammans UTAN BRÅK o SKRIK !! Både jag o Johan fick sova till kl 7!!!!!!!!!!!!!

jag, Max o Eddie på ishallen i vintras




Igår kom Vera o Nadja för att uppvakta grabbarna i efterskott. Då de var här o hjälpte mig med grabbarna kunde Johan passa på att börja bygga bron på framsidan!!

Eddie fick paket av Nadja

Nadja o Max

Eddie, Nadja, Max o Vera. Även Max fick paket!!!


Ha en bra dag!! För mig blir det soffläge idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar