fredag 6 maj 2011

Saknar dig älskade SIMON!!

Kan bara inte förstå att det idag är 2 år sedan du valde att lämna oss... Det känns som att det är en evighet sedan samtidigt som det känns som igår...

Kommer alltid att ÄLSKA dig Simon!!


Min snygga "lillebror" och Max i Norge -07

Emelie o Simon dansar

Saknar dig så lillebror.... Det är så ofta jag tycker att jag ser dig någonstans och det gör så fruktansvärt ont när jag inser att det omöjligt kan vara du...

MEN jag vet att du har det bra nu och en dag kommer vi att ses i Nangijala <3

Tänker extra mycket på Bodil, Åke o Jessica idag. Önskar vi va tillsammans allihop idag. Förra året var jag o Max hos Jessica den 6 maj och det var såå skönt att få vara tillsammans den dagen.
SAKNAR dig idag Jessica!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar