lördag 16 april 2011

DOP i Lycksele

Idag åkte vi till Lycksele för att vara med på Milos dop!


Att sitta i en kyrka med våra 2 yngsta busgrabbar är INGEN HIT kan jag lova... Förstår varför vi på de flesta dop vi varit på lämnat dem hos farmor o bara tagit med Max! Så kommer det nog även bli i fortsättningen...


Fam Årebrand o Milos fadder

Greta, Elsa o Melwin hällde upp dopvattnet

Mina 3 älsklingar som var med på dopet

Max valde dock att stanna hemma för att kunna gå på Zebs 4-års kalas, tur att farmor o farfar kunde hämta honom efter kalaset!

Milo fick såklart en mössa i doppresent o självklart fick även storebror Melwin en!



Vändbara namnmössor



Som vanligt lika skoj att träffa Marie, Christian o barnen! Jätteskoj att även få surra med Linda o Josef ett tag! Eddie blev rätt förälskad i deras Ester! När vi gick ut från kyrkan såg jag hur Eddie gick o strök henne på ryggen.. så sött!!

Jag fick äran att mata Milo. bredvis mig sitter Eddies nya kärlek Ester

Eddie försökte såklart blåsa ut dopljuset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar