måndag 4 april 2011

MALINS MÖHIPPA!!!

I lördags hade vi möhippa för finaste finaste MALIN!! och vilken dag det blev!!

Första gången jag träffade Malin var på Helenas möhippa för snart 3 år sedan och hon är verkligen en person man tycker såååå mycket om från första stund!!

Malin är en helt fantastisk människa och jag är bara så glad att jag fått lära känna henne!! (och resten av Helena o Malins vänner såklart :-) )



Mange hämtade henne med brandbilen och hon blev verkligen överraskad! Han skjutsade henne ner till stan där hon fick en del uppdrag och genom dem samlade ihop oss alla! Vi var 17 pers! Oj vad skoj!!



Efter många uppdrag fick Malin en välbehövlig fikapaus på Costas för att sedan gå RÖDA MATTAN in på INGRIDS!! Bästa Ullis hade fixat så vi var där efter stängning och de bjöd på vin o tilltugg! Tanken var att Malin skulle få köpa sig underkläder till bröllopet men hon fick både det och lite mer :-)

Ett tips är att boka in en sån em/kväll på Ingrids med tjejgänget!! Superskoj att få prova underkläder/badkläder så tillsammans och få bästa hjälpen av både vänner o deras superduktiga personal!

Det var många som handlade men inte jag..  (Jag förstår inte hur jäkla konstiga bröst jag har då det inte ens finns EN bikini på ingrids som passar mig... )
MEN jag provade en UNDERBAR BH! Trodde inte det var möjligt när jag hade satt på den och VIPS så hade jag värsta boobsen!! MÅSTE bara ha en sån när jag får pengar över ngn gång..

Efter Ingrids åkte vi hem till mig där jag o Helena dukat o gjort iordning på morgonen!
Vi hade beställt supergod mat från ICA FYRKLÖVERN här på Böleäng !

Innan middagen fick Malin gå ner till gillestugan där Johanna gav  henne en härlig ansiktsbehandling framför brasan!


Malin o Johanna

När vi ätit o surrat en del kom "sextanten" (som inte alls är ngn tant) från LUSTJAKT för att visa lite sexleksaker! Jäklar vad roligt det var och mycket skratt blev det!



Därefter hade vi skoj resten av natten! Alla sov inte kvar men det var riktigt skoj att det ändå var så många som stannade! Jättemysigt att få äta frukost tillsammans på morgonen!



GOMORRON Malin o Helonkan!

frulle igår
TACK alla underbara brudar för en toppendag o kväll!!!!

Önskar att jag hade fotat mer i lördags!! Men för en gångs skull låg kameran mest i fickan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar