måndag 14 februari 2011

VÄRLDENS BÄSTASTE MAN!!! MIN MAN!!

Förra veckan hade jag o Pia lite syjunta! Jag sydde förkläden till barnen o massa annat skoj men med alla tyger o grejjer i vardagsrummet/köket blev det smått rörigt så jag sa till min kära man att jag skulle ha haft ett eget syrum!

Men det fanns ju ingenstans att göra ett, trots att vi har ett hus på totalt ca 260 kvm.. Torkrummet ska så småningom bli bastu, gästrummet vill vi ha kvar, min kära matkällare är jag alldeles för rädd om osv..

Jag sa till J att vi kunde ta en liten bit av lekrummet.. MEN det skulle visst bli biljardrum när barnen inte har lekrum där längre..


Grabbarna har ett riktigt stort lekrum men nu bir hockeyplanen lite mindre...
MEN igår morse satte min kära man igång med att göra ett sy/pysselrum till mig där iaf!!!! (Vi kompromissade lite så att han kommer rymma ett biljardbord ändå i framtiden) Och mina fantastiska barn satte igång att riva tapeterna o dra loss heltäckningsmattan!


Eddie o Mille river tapeter!

Alla grabbarna hjälps åt!



ÅHH vad jag längtar efter att få inreda mitt alldeles egna krypin! Kunde inte ha fått en bättre alla hjärtans dag present!! TACK ÄLSKLING!!!!



1 kommentar:

  1. Han är inte så dum den där Johan! ;) Ha en underbar alla hjärtans dag vännen, tänker på er alla. Puss o kram

    SvaraRadera