söndag 20 februari 2011

Nyklippta konstnärer

Klippte Eddie i torsdags innan dagis o han var verkligen sååå stolt o tyckte själv att han var så himla snygg!
Mille ville såklart oxå klippa sig o det var verkligen dags! I går morse satte jag saxen i hans hår o vips så var de ännu mer lika varandra.. skit oxå.. vill inte att de hela tiden ska förväxlas med varandra, vill att de ska få vara en egen liten person och inte bara en "tvilling" , en halva var..

Mille var lika stolt o han kände sig såå fin!


Eddie o Mille


Igår satt de o målade o gjorde fina teckningar. Max satt o myste med farmor istället men efter lunchen satte han igång att måla fina bilder till mig o farmor!



Mina små konstnärer!

Max och farmor


hmmm.. nu kom Max precis ner o säger "mamma jag måste säga en sak! DU ÄR HOPPLÖS" Men jag han kunde inte förklara varför.. Jag är visst bara det...


Idag är det inte alls kallt ute så vi ska passa på att gå UT o leka!!!! Kanske blir det en sväng till isbanan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar