söndag 6 februari 2011

Mina små ÄLSKLINGAR!!!!

I Fredags hade vi en riktigt bra em! Jag, Eddie o Mille tog en prommis till EXPO för att hälsa på moster Emelie. Därefter gick vi, efter MYCKET tjat från grabbarna,  till ishallen för att kika på Lövens träning. Oj vad lyckliga grabbarna var!

När Johan kom hem åt vi god mat och hade fredagsmyyys!! Det var bara en sån mysig dag o kväll, när grabbarna somnat var jag in till dem flera gånger bara för att pussa på dem o gråta en skvätt bara för att jag ÄLSKAR DEM SÅ OERHÖRT mycket (trots att de driver mig till vansinne..)
Max var kvar i Granö och med bara 2 barn hemma blir det som bekant (oftast) betydligt lugnare!

 
Jag o mina småtroll!





Sånna dagar lever jag länge på!! Som tex i går morse innan vi skulle åka till Granö och de bara slogs o bråkade... Så de kan, även när de bara är 2...

Nu är jag o barnen i Granö, vi åker hem idag och inatt kommer Johan hem!

KRAM

1 kommentar: