torsdag 3 februari 2011

SOPHIA och mysig tjejkväll

Älskade Sophia är hemma från Schweiz och igår kom hon hit och åt middag med mig o grabbarna! (Max är i Granö än)

Jag hade berättat för grabbarna innan att Sophia opererat knät o har ajaj osv. De tog det på största allvar o skulle blåsa osv. Mille smörjde även in hennes händer med Body Butter så att det skulle kännas bättre.


Mille blåser på Sophias AJAJ.

Mille smörjer in Sophias händer och Eddie surar över att han inte får mysa med S själv.

När grabbarna somnat kom Ann o Pia hit! Ann säljer hudvårdsprodukter som vi fick prova, helt fantastiskt att bli mjuk som en bebisrumpa i ansiktet!

Vi åt lite chokladtårta och hade det riktigt mysigt!


Blev inte så mycket kvar.. Kanske frukost till mig o S??


Sophia sover nu i gästrummet! Det är verkligen så roligt att du har tid o lust att träffa oss när du kommer hem Sophia! Hoppas bara INTE att Eddie smittat dig med magsjuka nu...
Vi flyttade hit till detta hus i slutet av Maj 2009 för att bara 2 veckor senare åka till Thailand i en månad och då bodde Sophia här och tog hand om huset o vår älskade Dio så man kan säga att hon är som hemma här!

Har lånat bilder härifrån

Sophia i köket innan renoveringen

Dio älskar Sophia


Har inte berättat för Max att Sophia är här. Han är som sagt kvar hos mormor o morfar och han skulle nog bli väldigt besviken över att han inte får träffa henne.

2 kommentarer:

  1. Älskade vän, det är jag som ska tacka som får komma o våldgästa o äta vår underbara chokladkaka! ;) Saknar dig verkligen men varje gång jag kommer hem känns det som vi inte varit i från varandra. Och vi har gått igenom det mesta ihop + att våra liv ser väldigt annorlunda ut så har vi alltid tid för varandra= äkta vänskap! Och jag är så glad att jag har dig i mitt liv, att du är den du är och tar tid även fast jag vet hur mycket du har... Sen att du har tre underbara gangster som blåser på mig o ger mig handmassage, det är inte dåligt det heller ;) Love you my friend!

    SvaraRadera
  2. Ja det känns verkligen som att vi aldrig varit ifrån varandra! Tänkte idag på hur länge sedan det är vi träffades första gången.. Jag minns att ni hämtade oss för att vi skulle åka ut till Innertavle för att rida! Kanske inte första gången vi sågs men första gången vi verkligen umgicks! det måse ju vara typ 10-11 år sedan!

    Ser fram emot nästa kväll med chokladtårtan!!
    LOVE YOU!! puss o kram

    SvaraRadera