söndag 27 februari 2011

IKEA igår!!

Igår morse vid 7.30 åkte jag o min bästa Vera ner till Sundsvall för att gå på Ikea! Resan ner gick verkligen sjukt snabbt, vi hade som vanligt hur mycket som helst att prata om!



OJ vilken trevlig dag vi hade!! MEN jag var helt slut när jag kom hem.. Vi var iof inte hemma förrän 22.30!! Verkligen en HELDAG på Ikea!
 Men då hann vi in på Panduro en snabbis oxå! Jag ville köpa lite textilfärg, har en idé om att trycka namn på mössorna jag gör. Bilder kommer senare om/när jag lyckas!

Jag köpte ett nytt soffbord, samma LACK som vi hade tidigare men större!! Blev riktigt bra! Det blev lite annat smått o gott, så som krokar till barnens förkläden i köket, hyllor (tavellister) till köket (insåg dock att vi skulle haft en till..), skålar, servetter osv osv..

Köpte en del grejjer till mitt blivande syrum oxå! Hade tänkt köpa ELFAs väggskenor o konsoller att sätta hyllor på väggen men det skulle kosta runt 1700... hmmm tittade på ikeas väggskenor o konsoller o det blev endast 300 kr! Lite skillnad i pris där!

TACK Vera för en kanondag!!!! Vet att jag inte var så trevligt sällskap på hemvägen...





Idag har jag en riktig mysdag med familjen! Vet inte om alla mina älsklingar håller på bli sjuka, verkar nästan så.... hoppas inte!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar