fredag 4 februari 2011

Tänk om de iaf kunde vara så pass sjuka att de är stilla o LUGNA när de är sjuka!!
Mille är ju hur pigg som helst o det är även full fart på Eddie även om han är trött.


Idag har min älskade mamma tagit ut VAB-dag för att ta hand om grabbarna så att jag kunde åka till stressrehab o Johan kunde jobba! TACK mamma!!!

Igår blev det mycket hockey..

Mille vill bli målvakt


Thomas, Milles idol

Även hockeyspelare kan ha problem med kallingarna

Eddie hockeykille


Annars har det blivit kojbygge, målning av fina teckningar, lite film, lite pussel, lite bad efter bajskalaset, tittat på NHL-match på tv, tittat på motorcyklar på youtube.. och massor massor med BUS såklart..

Eddie o Mille myser i kojan



Igår kväll gick vi ut för att skotta lite snö och åka lite i Börjes backe!




Nu är det FREDAG o jag ser fram emot kvällens fredagsmyyyyys även om jag saknar MAX nå fruktansvärt!!!! Han är kvar i Granö och fick stanna med morfar idag när mamma kom hit för att ta hand om smågrabbarna. Allt för att inte riskera att smitta även honom med magsjukan, det räcker att han har scharlakansfebern... MEN nu har han varit borta lite för länge!! I morgon åker jag o smågrabbarna o hämtar hem honom!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar