tisdag 28 februari 2012

SNART SISTA CHANSEN FÖR ATT VINNA !!!! KOM IGEN!!!!

KOM IGEN NU!!!!!!!!!!

BARA t.o.m I MORGON HAR NI CHANSEN ATT VINNA VALFRITT PLAGG FRÅN KINAMOCKASKOGEN!!!

MIN KÄRA SYSTERS EGNA BARNKLÄDER!!!!!

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL TÄVLINGEN!!



Allt du behöver göra är att gilla Kinamockaskogen på facebook, skriva om tävlingen (el länka till den) på facebook el blogg, skriva en kommentar på min tävlingssida vilket plagg du vill vinna (och storlek) och var du skrivit om tävlingen!

GLÖM INTE att skriva en kommentar i tävlingen så att jag vet att ni vill vara med!!



LYCKA TILL!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar!
    Har gillat på fb och bloggar http://smsa-smsa.blogspot.com/2012/02/var-med-och-tavla.html

    Vinner jag vill jag ha en Haremsuit Black/red i strl 86/92

    SvaraRadera
  2. Jag är med gillat och lagt det på min Facebook sida. Kram Ann

    SvaraRadera