torsdag 9 februari 2012

Ljusdrömmar...

I morse såg vi PhiloFix på Bolibompa och hon gjorde så himla fina ljus av gamla ljusstumpar!

Grabbarna började såklart leta fram allt som behövs för att gjuta egna ljus!
(undrar om alla mina ljus är slagna i småbitar så fort de får en chans...)

De hittade gamla konservburkar (vi anv ofta sånna att pyssla med), saker att gjuta i och några ljusstumpar!

Ljusvekar hade vi inte så efter dagis åkte vi in till stan för att inhandla det på konstnärsshopen!!

I helgen blir det att gjuta lite ljus!! (om vi lyckas få ihop tillräckligt mycket ljusstumpar!)
Här kommer några kort på nyfrissade Eddie framifrån!

Han har stått framför spegeln ett antal gånger idag..
Och så ett på mitt andra lilla TROLL som även han längtar efter en klippning!
Hade faktiskt lovat Mille att klippa honom i em men var bara för trött..
Är i nån sämre period med ENDON, är sjukt trött och har haft så ont i magen och ryggen till och från senaste dagarna!

Men nu ska jag inte gnälla om det! I morgon blir det förhoppningsvis klippning, ska bara försöka göra hans frilla olik Eddies...

Nu ska jag faktiskt SOVA, ja jag går och lägger mig halv 9.... Och hoppas på att jag är på TOPP i morgon bitti!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar