onsdag 8 februari 2012

Köksgardiner

Köksgardinerna bler klara förra veckan och här kommer lite bilder!

Jag blev så otroligt LYCKLIG när jag hittade det här underbara tyget från LAURA ASHLEY bland stuvarna hos OHLSSONS TYGER!!

Dessutom fyndade jag ett randigt tyg i matchande färg, även det från Laura Ashley, kanske blir kuddar så småningom..


Hissgardiner till köket

Har även satt en ny (gammal) hytlla i köket! Ett riktigt fynd från Returbutiken som har legat på vinden i väntan på rätta stället o lite färg! (Tavelramen SKA bytas mot en vit..har iof nästan nyss gjort den svart..)


Så här såg det ut tidigare mellan fönstren

Tidigare gardiner i köket



Skulle nu vilja ha en ljus låång trasmatta i köket!

KRAM Linda

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Tips till nymålade ramen....måla lite vit över i lite "slarvig" anda så blir det super fint eller måla vit och kanske slipa lite på kanterna?
    Jag är ju inte sååå förtjust i "shabby chik" men någon enstaka pryl kan jag tycka blir fint :-)

    HA en härlig dag
    Kram//Anja

    SvaraRadera