fredag 24 februari 2012

Fredag!! Med galna barnsjukan och strax jobbmiddag!!

Började dagen med att vara hemma med 3 små sjuklingar..

Men att vara hemma med våra barn är ju lixom aldrig LUGNT.. Inte när alla 3 är hemma.. Om inte samtliga har över 40 graders feber förstås..

I morse hann de riva ner gardinstång och gardiner i Milles rum..

Igår morse var det stålvajern och draperiet till Eddies säng..

Detta medan jag försöker plocka undan frukost el gå på toaletten! Mammor behöver ju oxå kissa och bajsa!! Faktiskt!

Vet ju att det finns GALNA KOSJUKAN men kan det finnas GALNA BARNSJUKAN tro??

Hade dock en mycket trevlig och intressant dag med jobbet idag, som jag inte ville missa, så efter lunch tog Johan över!

Nu är det dags att åka in till stan och käka Italiensk buffé med jobbet!!

Trevligt trevligt!


Ha en trevlig fredagkväll!!

Själv lämnar jag nu hemmet med grabbar som laddar för match i källaren med nationalsången "GOoode GUD välsigna frukten AMEN"



Kram

2 kommentarer:

  1. Hmm...känner igen den översta bilden... ;) Härligt! (fast inte med sjuka barn såklart)

    Och ja, det finns galna barnsjukan det är jag säker på för mina har en släng av den titt som tätt oxå! Alice sängvajer åkte ner häromdan den med... :-/

    Åh vad fin du är på den sista bilden! Verkligen jättesnygg! :)
    KRAM!/Anna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Anna!!

      Skulle va riktigt roligt att se alla våra barn tillsammans! Tror det skulle bli rätt livat va!! Haha!!

      Synd ni bor så långt bort!

      Kram kram

      Radera