onsdag 1 februari 2012

Trött... Tröttare.. Och tallrikshyllan

Ja ikväll är jag verkligen helt slut..

Har jobbat idag och hade hoppats på att jag skulle få nya köksgardinerna färdiga ikväll men jag har parkerat rumpan i soffan framför brasan och här lär den stanna tills jag tar mig till sängen!

MEN jag fick faktiskt upp Tallrikshyllan i em!

Hade en på vinden som jag någon gång fyndat på loppis för nån 10:a för att jag tyckte den va sååå fin.

Då den inte riktigt passade in i vårt hem DÅ hamnade den på vinden men nu är den målad vit och fin! Ska sätta några krokar under den till barnens förkläden bara!



Måste få tag i några fina ankarkrokar att sätta under den!

Skulle även behöva några fina gamla ankarkrokar till grovis.. Har bestämt mig för att göra en egen hatthylla dit! (som maken får göra ;-) )

Sov gott!!

Kram L

2 kommentarer:

  1. Vad fin den var, kommer bli urtjusig med lite snyggt porslin där i!!

    SvaraRadera
  2. Hejsan hej!
    Det blev ju kanon :-)
    Ankar krokar finns att köpa på jem och fix för endast 29kr styck :-)
    Har kollat runt överallt och dom verkara vara sååå dyra annars!

    Ha en mysig fredag
    Kram//Anja

    SvaraRadera