onsdag 8 februari 2012

I trollet....

I TROLLET fanns min Eddie!!

Älskade lillkillen har tjatat, jag menar TJATAT, om att han vill klippa sig- han är inte så förtjust i sina lockar...

Ikväll gav jag med mig och tog fram saxen. Måste ju ändå hålla med honom om att det verkligen var dags!! Det var betydligt mer risigt än lockigt.... Och rätt långt..

Älskade Eddie före jag gick lös med saxen..

Och skratta inte nu för här kommer efterbilderna..

Jag ju INGEN FRISÖR.. Som ni vet sedan innan...

Hmm... Bilderna blev så suddiga så jag får ta nya i morgon... Men en efterbild får ni se iaf...

Men Eddie var supernöjd när han fick stå och beundra sig själv i spegeln!

"Åhh mamma så FIN JAG ÄR NU!!! Nu ser jag ju ut som Max!!

Ja huvudsaken är ju att han är nöjd!
Och att jag (som sist) inte blev skvatt galen och lovade mig själv att aldrig klippa igen...
Men löften är ju till för att brytas!

Nu ska jag och min huvudvärk vila en stund och snart krypa isäng!

Gonatt! Kram

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Du var ju jätteduktig, blev ju inte dàligt det där o viktigaste är ju att Eddie är nöjd ;) Hoppas ni màr bra vännen! Tiden gàr sà sjukt snabbt nu för tiden... Tänker pà dig/er varje dag <3 Kram kram

    SvaraRadera