tisdag 14 februari 2012

Stenkakor, pussvila och annat mys!

Hoppas ni alla har en supermysig ALLA HJÄRTANS DAG!!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Äldsta sonen har visst haft en mycket mysig dag!!

När jag lämnade honom på förskolan kom en av tjejerna och sa :" Max jag är KÄR i dig!!"
Max blev mest generad.. Och tyst

Nästa tjej kom och sa att hon ville dansa med honom på alla ❤ DISCOT!

Första tjejen upprepade: " men Max! , jag ÄR KÄR i dig!!!""

Han blev ännu mer generad.. Mumlade något och skyndade sig därifrån..

När jag hämtade honom fick jag höra att han och STORA KÄRLEKEN J hade pussats på läsvilan!
Men han vill INTE prata om det.

Mycket kärlek idag med andra ord!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Jag och mina 3 små älsklingar ska nu käka middag och sedan ska de få varsin alla ❤ ans present!
Stora älsklingen jobbar över idag så han får jag mysa med senare!


Jag har spenderat dagen med Myyyys med bästa Malin och därefter bakat stenhårda, glutenfria kladdkakemuffins som jag tänkte bjuda min kära syster på ikväll...

Hmmm... Kladdkake kan man nog inte kalla det...
Någon som har bra tips på hur man får till det glutenfria???

Jaja, om min kära syster vågar äta av dem återstår att se! Barnen kanske gör det iaf! Kanske kan kamouflera dem i glass el grädde?

KRAM på er alla!!!

1 kommentar:

  1. Haha, poppis kille! :) Ja jag förstår att tjejerna svärmar kring en sån sötnos! <3

    Min Tilda är ju glutenintolerant, men eftersom jag är totalt VÄRDELÖS på att baka så har jag tyvärr inga tips att ge dig när det gäller baket just. Har en väldigt snäll svärmor som bakar till henne. Men kan däremot tipsa om att det finns en fryst färdig kladdkaka från "Fria-bröd" att köpa som är supergod! Titta i den glutenfria brödfrysen...
    Kram! :)

    SvaraRadera