onsdag 22 februari 2012

Uppskjutet på obestämd framtid..

Sicken tur jag har med vädret! Eddie insåg att han INTE kan flyga till Skåne i det här snöovädret!

"jag flyger en annan dag mamma!!"

Men jag måste ju säga att jag förstår hans längtan till sydligare breddgrader!

Bilden ovan är från vår trädgård idag...

Nedan kommer en bild från kära systers trädgård idag!

Men men... Vi får väl oxå vår någon gång! Kanske!

Här hemma fortsätter vi dagen med att mysa i soffan, rita och måla.. Inte så mycket mer ork..

GLÖM INTE ATT VARA MED I TÄVLINGEN OM VALFRITT PLAGG FRÅN KINAMOCKASKOGEN!!! Gå in i kategorin TÄVLINGAR till höger!!

2 kommentarer:

  1. Ha,ha vilken tur att Eddie bestämde sig för att vänta ;) Hojtar till om han missade Skåne o hamnade nere hos oss! ;)

    Shit vad snö!!! Helt sjukt mycket. Du ska nog inte läsa mitt inlägg som jag kommer ut med senare ikväll då... Får dig kanske längta för mkt ;P Puss och kram vännen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är helt sjukt mycket snö och det slutar ju aldrig!! Har kommit mer inatt! Lite skillnad mittför när du va hemma!
      Måste ju in och kika på din blogg nu!! Nyfiken! Eddie flyger nog gärna vidare till ICE AGE!
      Puss och kram!!

      Radera