onsdag 22 februari 2012

Flygfärdig..

Är hemma med Eddie idag som fortfarande är förkyld och hängig.
(Är rätt hängig själv idag oxå, håll gärna tummarna för att jag är frisk på fredag!)

Eddie har bestämt att han ska FLYGA till SKÅNE idag.... Och det är inte flygplan han tänker på.. Nej nej, han ska flyga SJÄLV.

Morgonen har gått åt till träning, man ska visst flaxa mycket med armarna.

Rätt utrustning för att flyga: pyjamaströja, shorts, pannlampa, guldmedalj, vinterskor och en röd jacka.

Eddie har ringt sin moster och sagt att han kommer idag, därefter gick han ut och började flaxa..

Jag övertalade honom att komma in och se en film med mig istället. Han la sig i soffan och sa "det gick nog inte flyga för att jag hade glömt jackan! Jag får flyga till Skåne efter vi har sett filmen och då tar jag på mig jackan!"

Ja vad säger man när han är sååå säker på att han faktiskt KAN flyga till moster???
Eddie har ju självförtroende till tusen men det finns väl gränser för vad man klarar av... Kanske...

Ha en bra dag!! Ser ni en liten kille med röda skor och röd jacka flyga över Sverige får ni gärna hjälpa honom hem till Umeå!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar