söndag 22 januari 2012

Tävla och vinn valfritt plagg !!


Tävling med Kinamockaskogen of Sweden

Jag är med och tävlar om ett barnklädesplagg från Kinamockaskogen of Sweden. Kinamockaskogen of Sweden är ett svenskt märke som fokuserar på Unisexkläder för barn, barnkläder som kan användas av såväl flicka som pojke. Kläderna är svenskdesignade och finns för barn i åldern 0 - 6 år.
Följ länken för att komma till tävlingen: 
http://cirkusbergmark.blogspot.com/2012/01/tavling-med-kinamockaskogen.html


Nu får alla mina kära läsare chansen att vinna ett Kinamockaskogen plagg, reglerna är enkla och är som följer...

Tävlingsregler
-"Gilla" Kinamockaskogen of Sweden på Facebook! (Det gör du genom att gå in på Kinamockaskogen of Swedens Facebooksida som du hittar här och klicka på deras "Gilla"-symbol)

- Välj sedan ut vilket plagg på www.kinamockaskogen.com under "Collection 2012" du önskar att vinna. (Kollektionen hittar du genom att klicka här)

- Sprid och tipsa om tävlingen genom att kopiera den kursiva texten ovan + bilden och posta det på egen blogg och/eller er egen Facebook-sida.

- Lämna därefter ditt Facebook-namn, mail-adress, länk till där du tipsat om tävlingen och vilket plagg du önskar vinna i en kommentar nedan!

Tävlingen pågår från den 22 Januari till den 29 Februari 2012 kl 23.59.
Vinnaren kontaktas av mig via mail och presenteras därefter i min blogg!

LYCKA TILL!! Kram /Linda

12 kommentarer:

  1. Tänkte ju givetvis deltaga i tävlingen men att kopiera text och bild var inte det lättaste men gjorde en egen variant ;)
    https://www.facebook.com/#!/Kokkula finns publiserad på min tidslinje.
    Jag gillar ju suit Black/red. Du har nån bild med en av små grabbarna i en sån och den är läcker. Stl 110/116.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!
    Jag vill gärna vara med och tävla min favvo blev pants blue/black!=)jag har delat tävlingen på min profil på fb.Kram/Linda Olofsson Persson (lindans3@hotmail.com)

    SvaraRadera
  3. Glömde skriva stl 110/116=)/Linda

    SvaraRadera
  4. Helena Abrahamsson23 januari 2012 kl. 10:41

    Hej jag vill såklart vara med!! Pants black/red
    Har länkat på fejjan men lyckas inte länka in det här!! Men du kanske kan se det ändå!

    SvaraRadera
  5. Hej, hej! Klart jag tar chansen att vinna! Vilka superfina kläder! Jag har länkat via min facebook. Skulle jag ha turen att vinna väljer jag pants blue/black 110/116.
    Kram Frida Ekman
    ekmanfrida@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag vill vinna en dräkt i svart och rött i 110/116.
    http://www.facebook.com/anna.m.bodjo

    mvh
    Anna Malena Bodjo
    speedingangel@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. http://www.facebook.com/ajax/sharer/?s=99&appid=2309869772&p%5B0%5D=100002900877671&p%5B1%5D=242189569204322

    Vet ej om länken funkar.


    Suit Blue Back är favoriten,
    påminner om dressen mormor sydde till mig som liten.Efter ett mönster som bara försvunnit, så jag blir jätteglad, om du säger att jag har vunnit.

    Mvh
    Emelie Svensson på facebook
    mimma82@spray.se

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Jag gillar och delar på FB (Anna).

    Pants Black/Red 86/92 vill jag vinna till min yngsta.

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Mvh Anna
    vittellersvart@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är med och gilla på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/february/plagg-fran-kinamockaskogen-of-sweden.html

    Vill vinna: Haremsuit black and red 86/92

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med.
    gillar och delat på fb med namn Lili Ying.
    skulle välja Haremsuit black and red 86/92

    Hoppas.
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  11. jag är med, gillar på facebook - Caroline Andersson
    Jag vill vinna haremsuit blue/black 86/92

    tipsat här: http://theresiacaroline.bloggplatsen.se/2012/03/04/7471782-kinamockaskogen/

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera